Julkortspyssel

Äntligen satt mig ner för att pyssla lite med julkorten, upptäcker att min låda med blommor ej finns på skrivbordet. Letar som en galning och kommer sen på att jag kanske glömde den på träffen förra helgen. Skickar sms till kusin malin, och joda, visst gjorde jag det. Tur att hon va snäll och tog den med sig hem.



Kortmall efter ett kort som mamma fått, ett lite "roligare" kort än de vanliga.
Föresten så vann mamma en liten goodibag förra helgen, ja Lena vann också. Gjorde inte jag och Malin...


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilken tur att kusinen hade tagit hand om dina blommor. Ditt kort blev kanonfint!!

2011-11-06 @ 10:13:21
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad roligt med en scrapblogg vännen!! Jag ska följa den!! :)

2011-11-07 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0